Saturday, October 07, 2006

White heaven beach...


... heeft zijn naam niet gestolen!
Net terug van onze zeildriedaagse (op den Habibi) naar de Whitesundays! En het was er echt zoals op de fotos... geweldig... Prachtig blauwe lucht, hier en daar een wit wolkje, helderblauwe zee, wit fijn zand op het strand en viskes in de zee :-) Het enige minpunt van de trip: we hebben genen enkele Nemo gezien. geen enkele! Nochtans drie keer gesnorkeld en echt gezocht, overal vissen, maar geen clownfish. jammer. Maar de rest was echt super, en zelfs met gewoon snorkelen zag je meer dan genoeg, die vissen trekken zich niks van ons aan en zwemmen gewoon rond u. fantastische ervaring! ik zou graag enkele fotos posten, ware het niet dat het nergens toegelaten is onze fotos te downloaden, maar ze zijn er, en ze komen er wel ne keer, beloofd! Duiken heb ik nog nie gedaan, is n beetje duur hier, zal dat eerder in de buurt van Perth doen...
Zo, de volgende dagen staat er vooral turtle, dolphins and whale watching op het programma. daarvoor nemen we straks opnieuw de bus, en wederom voor een 11uur durende reis, ma goed, de vorige was wel te doen... Bij deze ga ik jullie laten. Dikke zoen en tot snel.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Formidabel. Pure jaloezie van het thuisfront. Hou ons zeker op de hoogte van je avonturen zodat we mee kunnen genieten. Want hier gebeurt er niks speciaals. Vandaag moeten we wel onze verplichtingen als Belgische burger vervullen (en de uwe).

Dikke kus

De papa, de mama en de zus

3:03 AM

 
Blogger Stoffel said...

oh ik weet niet of de blog nog zo graag lees... altijd van die watertandende verhalen... maar blijf toch vooral veel schrijven! en gelukkig schijnt het zonnetje op deze stemdag! hoera!

5:14 AM

 
Blogger Miss K said...

Zeg lieveke, heel blij om twee e-mails van je te krijgen, maar er stond niets in? Leuk dat je ons laat meegenieten van je belevenissen.

5:45 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Zalig. Ik kan het mij zo voorstellen en leuk om van locaties te horen waar ik nog ni was.
Dikke kus, Julia

12:33 PM

 
Anonymous Anonymous said...

zalig,
genieten,
beetje het paradijs,
hier,
ok, zachte herfst treedt in, met fantastische plensbuien,
goed nieuws vanuit antwerpen,
den patrick janssens heeft het vl belang een dikke knauw gegeven, heel kleine winst,
0110
sfeer super
concert machtig

gegroet

11:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

laatste bericht was
van mij,
rosien

11:20 AM

 

Post a Comment

<< Home