Tuesday, October 10, 2006

Heel soms

kan het hier ook bewolkt zijn. Gisteren bijvoorbeeld. En dan zijn we nog in boerengat van jewelste beland, kon beter. Echt niks te zien, niks te beleven, zelfs het hostel was deprimerend. Ma goed, vanmorgen om 7u snel de bus gepakt en verder gereisd. Zitten nu in Hervey Bay om morgen een nieuwe trip te doen naar Fraser Island. Kunnen we het regenwoud in, benieuwd...

Nog enkele opmerkelijke waarnemingen hier. De zon zakt hier nie in de zee! En da is wel logisch, want we zitten aan de Eat Coast, ma ik blijf het raar vinden. Ook liggen er geen schelpkes aan de zee. echt geen. anderzijds ziet de zee hier wel blauw, hehe.

Swoit, niet veel te vertellen. Oh, misschien kan ik jullie wel melden dat ik steeds bereikbaar ben, en dat wel op het nummer +61402572215 of op skype (caroline-live-vanuit-oz-of-nz, hoewel ik hier nie overal kan skypen). Je weet maar nooit...

Tot binnenkort
x

6 Comments:

Blogger jaaan said...

Bellen en SMS'en over de langst mogelijke afstand. Dat gaan wat antennekes worden!

2:53 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Koekoek

Allez er zijn ook boerengaten in Australië, maar dat zijn natuurlijk niet de interessantste dingen om te zien op rondreis. Het regenwoud zal wel een betere ervaring zijn.
Om het toeval niet uit te sluiten zal ik je telefoonnummer opschrijven en je toevoegen op skype. Natuurlijk mag ik dan wel niet vergeten om rekening te houden met het uurverschil daar.

Het beste nog
Anneke

12:33 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Caro,

Je verhalen geven me reiskriebels...het klinkt en ziet er allemaal fantastisch uit! Jaloezie alom, al vertrek ik binnenkort ook even op reis...de verhalen zullen echter niet zo spectaculair zijn.

Dikke knuffel
Katrien

(ik heb trouwens navraag gedaan bij joris...hun winkel is in het bezit van één opzet-uil...jawel!)

5:21 AM

 
Blogger Miss K said...

Tickets zijn geboekt! Op 22 december mag je me komen ophalen in Brisbane airport... ;-)

9:50 AM

 
Blogger caroline said...

22 december... het staat in mijnen agenda. woehoew.

4:36 PM

 
Blogger caroline said...

Oh, en het was geen opzet uil... het was een kunstvogel uil :p. dit geheel ter zijde.
maar euh, magali als je dit leest... een kunstvogeluil zou het (met een accentje op de e) middel zijn tegen duiven. Indien geinteresseerd, kan ik u de naam van de winkel van joris wel ne keer passeren ;-)

4:41 PM

 

Post a Comment

<< Home