Tuesday, October 17, 2006

Goedemiddag iedereen,
Nog eens een update he, want ondertussen weer een pakske verder. Zo zijn we twee dagen in Brisbane geweest, zitten we nu in Byron Bay en gaan we vanavond naar Sydney om nog twee dagen naar de Blue Mountains te gaan, en om dan snif, afscheid te nemen van Katrien. Ma bon, Brisbane dus... Dat was een hele leuke stad, was eigenlijk een mini Sydney, heel gezellig. Er leek me ook wel een behoorlijk jobaanbod te zijn dus wie weet sta ik er volgende week weer. We zaten ook in n goed hostel met vooral leuke roommates die ons geintroduceerd hebben in de backpackerkaartspellekes met alle gevolgen vandien. hehe... ring of fire en fuck the dealer, dat waren ze. ik zal de spelregels alvast onthouden voor als ik weer ben. swoit, ja, brisbane was cool. Byron Bay is zo'n surfparadijs, alhoewel ik de golven hier maar poverkes vind, en de surfers meer op hun bord liggen dan staan. ma misschien kan ik me daar beter nie mee bemoeien, vermits ik t zelf nog nooit heb gedaan... vanmiddag een serieuze wandeling gemaakt naar de vuurtoren (ne schone zenne, lieselotte, da meiske uit canada daar zou jaloers zijn!). De wandeling was vooral bergop, en echt, geloof het of nie, maar overal waar we gaan moeten we bergop, slechts zelden bergaf, spijtig. ma bon, boven geraakt hebben we dan walvissen gespot en ja zenne, er sprongen twee kanjers van bultruggen uit het water. hoera hoera...

4 Comments:

Blogger jaaan said...

Als bergop gaan je tegen steekt, wil ik wel van plaats ruilen! Dit komt uit een ongelooflijk jaooers ventje...

5:48 AM

 
Blogger Stoffel said...

je gaat altijd dezelfde comments krijgen van ons denk ik: in de trend van "zucht" "blaas", "amaai", "jaloers", "wish i was there"...

1:52 AM

 
Blogger Miss K said...

backpackersspelletjes, dan ken je ook shithead? mmm, is misschien gewoon andere naam voor fuck the dealer... enfin, kunnen we in december eens uitproberen ;-)

9:53 AM

 
Anonymous Anonymous said...

amai, tussen de bedrijven door (het is momenteel heel druk) lees ik hier steeds verhalen met de mond open. ik moet toegeven: ik ben stikjaloers... Geniet!!! en denk aan ons de werkenden en geen vakantiehebbende werkers...

lieselotte

1:42 AM

 

Post a Comment

<< Home