Wednesday, April 25, 2007

the kingdom of tonga part II

ik zit nog steeds in tonga, nog steeds op t mainisland, want vliegen lag nie in t budget. maar waarschijnlijk door de krachten van anneke (danku!!!!!!) is de zon aan t vechten voor n plaatske tussen de wolken. en da maakt toch wel het verschil. het blijft een vuil land, maar heb ondertussen twee kleine paradijseilandjes bezocht en die waren absoluut de moeite. buiten een beach en enkele fales was er niks, ma als t mooi weer is, is da meer dan voldoende.

mijn accommodatie gisteren was een van die fales, zijn eigenlijk hutten, en daar lag een matraske op de grond en er stond een plastieken tuinstoelke. da was t. geen toilet, geen water, geen licht, niks, ma swoit. het had zijn charmes. ik zat er met vier fransen en ene spanjaard en we hebben wel ne leuken tijd gehad.

helaas is mijne camera gestolen de maandag, dus geen fotos. snif snif. ma swoit, volgende week vertel ik u in geuren (?) en kleuren hoe dat da hier was. okzo?

dadaaaaaaaaa

5 Comments:

Blogger Stoffel said...

kijk er al naar uit!

12:39 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ik ook!
Musti.

1:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Yes mijn zonnekrachten werken nog (en voor de eerste keer wordt mijn naam vermeld in je verslag, mijn dag kan niet meer stuk :-)). Seg trouwens laat het slechte weer maar daar en breng het goede mee naar huis eh. Tot binnen enkele dagen!

10:05 AM

 
Blogger Miss K said...

camera gestolen?! dan hoop ik dat de ander in Belgie ondertussen gerepareerd is!
tot binnen een paar dagen! x

2:49 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Caro,
Ik ben benieuwd naar je verhalen bij thuiskomst en om je snuitje eens in real life terug te zien. Wss de komende twee weken niet erg veel tijd want verhuis met joris komt eraan. Maar nadien moet je zeker eens langskomen zodat we kunnen bijkletsen. Liefs katrien

3:48 AM

 

Post a Comment

<< Home