Friday, April 20, 2007

tonga...

... nie bepaald een paradijs.

toch nie in mijn ogen. toen ik woensdagochtend wakker werd in t vliegtuig, toen we aan t landen waren, kon ik mijn ogen nie geloven. wolken, wolken, wolken en gietende regen. en in belgie zijn da goede buien en daarna houdt da op, maar hier dus nie. de madam in het reisbureau in auckland had nie gesproken over het regen en cyclonenseizoen dat hier nu is. helaas helaas.
verder kan ik nie echt enthousiast zijn over de eilandengroep hier. het is hier verschrikkelijk vuil, de varkens, kippen en duizenden straathonden lopen hier overal rond. de wegen zijn amper wegen te noemen, en ge zit precies in ne rollercoaster als ge naar de stad rijdt. douches hebben we in de hoofdstad gelukkig wel, ma we mogen blij zijn als er al koud water uitstroomt. t is echt verschrikkelijk, ale, weet ge, ik had gewoon een totaal ander beeld hiervan, en daarom dat het zo tegensteekt. en moest het hier nu schoon weer zijn, tot daaraantoe, ma voor de volgende vijf dagen voorspellen ze regen. hoera. k had beter mijn vlucht naar belgie vervroegd voor goei weer.

swoit, nu heb ik nog altijd geen idee wat te doen de komende week. ik zou verder kunnen vliegen naar meer noorderlijke eilanden, maar of het daar beter is, geen idee. er zijn wel white beaches, maar er is geen electriciteit of stromend water, dus ja, t is t een of t ander. t water stroomt wel uit de lucht, dus misschien dat toch doen? en anders denk ik da ik eerder terug naar nieuw zeeland vlieg.

erg e? mijn laatste week! wat een miserie...

3 Comments:

Blogger Miss K said...

Oh carolientje! da's echt jammer! maar misschien doen de weergoden dit expres om het afscheid van het reizen wat makkelijker te maken? tot gauw! xx

9:33 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ocharmekes. Kzal wat zonnestraaltjes proberen te vangen en ze dan jou richting uitsturen.

7:57 AM

 
Blogger Stoffel said...

pak maar alvast een kussen mee, want we hebben al een date voor jou geregeld op 1/05 in antwerpen!

12:09 AM

 

Post a Comment

<< Home