Sunday, February 25, 2007

veel schapen in nieuw zeeland

kia ora!

meer nieuws vanuit het prachtige nieuw-zeeland! sinds eergisteren ben ik een roadtrip begonnen, samen met 6 anderen. ik was de dure tours een beetje beu, en zag een annonceke hangen van drie gasten die nog travelmates zochten. en uiteindelijk zijn we met zen zevenen! vier duitse gasten, een oostenrijkse en een zwitserse, en ik. gevolg: veel duits, ma goed, ze doen hun best om heel veel engels te praten. We reizen nu rond met twee oude vans, kleine buskes, en 1 tent, en zo kamperen we in t wild, eerste nacht was aan de zee, tweede meer in t binnenland, ma beiden hele leuke plaatskes. de buskes zijn hilarisch, er is enen bluevan en den andere is de black forest cherryflower. we hebben al pech gehad met den bluevan en de cherryflower heeft soms problemen met de gordels die maar nie uit de murr willen komen, ma da maakt het allemaal heel grappig.

ma dus, het plan is om heel t zuidereiland te doen in een maand, ma of we een maand tesamen reizen, dat valt nog te zien. tot nu toe is t allemaal wreed plezant, dus k zie t wel zitten. eersten dag hebben we al ons campingmateriaal gekocht, en ikke slaapzak en matteke, want da had ik natuurlijk allemaal nie mee. ma goed, heb een goedkope tweedehandsshop gevonden, en k ben goed gesteld nu, al is het wel verdomd koud snachts. vanavond gaan we op zoek naar een douche, een daar kijken we allemaal naar uit :-).

gisteren hebben we een wandeling gemaakt in een groot bos, en de track vonden we eigenlijk nie meer terug, dus als gevolg door de rivier gewandeld, natte schoenen, natte voeten, ma zo wisten we tenminste da we terug aan den auto zouden geraken. verder prachtig landschap, da komt hier goe!

tot een dezer...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hopelijk doel je met de schapen uit je titel niet op je travelmates, want dan ben jij de herder... :p

Hier in belgie is het barslecht weer. Het is hier zelfs koud overdag! Hou je nog warm en geniet ervan.

3:27 AM

 
Blogger Miss K said...

oooh, geweldig! het 'echte' backpacken!! voor de zoveelste keer stikjaloers :-)
geniet er met volle teugen van! x

11:36 PM

 
Anonymous Anonymous said...

enjoy kiwi-land!

3:24 AM

 
Blogger tine said...

carolin, één woord voor wat ik hier allemaal lees: STIKJALOERS. om dan nog maar te zwijgen over hoe mooi ik alle foto's vind. geniet vooral van de zon, want ik overdrijf ni als ik zeg dat het hier elke dag regent.

4:50 AM

 

Post a Comment

<< Home