Sunday, April 15, 2007

zondag josdag

vandaag voelde het echt aan als nen doodgewone, maar vreselijk saaie zondag. heel auckland was stil, geen idee waar iedereen was, maar het mieserige weer maakte het nie bepaald aangenaam om buiten wat rond te huppelen. maar zelfs in het hostel viel er niks te beleven. raar, heel raar. en hier in auckland is nie zo veel te doen eigenlijk. buiten shoppen, da gaat hier wel, ma ja, daar hebben we t geld dan weer nie voor :-)

ma goed, den dag is bijna om en morgen is t maandag en dan valt er misschien wa meer te beleven. ik ga alleszins een hartverscheurend afscheid moeten nemen van drie van mijn zeven travelmates, die morgen wegvliegen. maar goed, aan alle sprookjes komt een einde zeker?

verder vlieg ik zelf weg op woensdag, maar neen, nog nie naar huis, ik heb beslist om de regen te verlaten en naar tonga te vliegen. da's een eilandgroep in the south pacific, iets in den trend van fiji, en van hieruit zeer goedkoop. dus ole, goed weer here i come! tien dagen ga ik daar blijven, en ik neem een van de travelmates van hier mee, dus da is wel relaxed. dan nog een dagske terug in auckland en dan de lange, lange terugreis op 1 mei.

toedeloe

3 Comments:

Blogger Stoffel said...

je kan mssn beter dat vliegtuigje om laten vliegen naar antwerpen, want op dit moment is het hier midden-zomer lijkt het wel! enkel de zomerbar ontbreekt jammergenoeg!

1:29 AM

 
Blogger Miss K said...

je hebt groot gelijk: nog een kort strandvakantietje voor je terug huiswaarts keert! de temperatuurshock zal inderdaad niet zo groot zijn, 't is al een paar dagen bijna 30°

9:39 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Dat zou ik nu ook wel willen doen. Met mijn gat op het strand gaan zitten en genieten van het mooie weer. Geniet er van!

12:12 PM

 

Post a Comment

<< Home