Friday, January 05, 2007

melbourne is hot hot hot

Na onze eindeloos lange busreizen, een beetje stabiliteit gevonden in Melbourne. De vorige twee dagen in Sint Kilda verbleven, dat is een suburb aan t strand en nu in melbourne city. heel veel hebben we nie gedaan, want de warmte is hier bijna ondraaglijk, echt, niet te doen! nu ja, ik ga daar nie over klagen, want warmte en zon da was wat ik wou! ma dan begint ge u toch ne keer af te vragen hoe die tennissers da hier bijvoorbeeld volhouden.. over twee weken zijn t hier de australian open en ik hoop echt voor hen dat t iets koeler wordt. ik heb trouwens net een ticket voor de finalendag geboekt, nu ja er was uiteraard geen plaats meer om de match te zien (ligt ook nie binnen mijn budget), t is ne ground pass, maar ale, da maak ik ook dan ne keer mee e!

Voor de rest veel andere plannen! morgen vertrekken we op driedaagse richting adelaide, gaan we de great ocean road doen en n paar andere highlights in de buurt. Na n dagske tussenstop in adelaide vertrekken we dan naar kangaroo island, een eiland met veel beesten, alwaar we gaan kamperen en wandelen! woehoew, kijk er echt naar uit zenne. De vijftiende, over tien dagen al!, vertrekt karen al terug naar Brisbane, :-(, en blijf ik nog n paar dagen ter plaatse om dan naar under down under te vliegen en n weekske tasmania te ontdekken! ale, t kan nie op, ma k moet mij haasten, k ga te weinig tijd hebben hier!

maar voila, zo zijn jullie weer op de hoogte van de plannen, en k heb me trouwens voorgenomen om regelmatiger een update te brengen.. wa denkt ge daar van! ale, we zijn t jaar dus uitstekend begonnen! ole!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oe maar als ge meer gaat posten, gaan we dan nog kunnen volgen om commentaar te geven?

7:08 AM

 

Post a Comment

<< Home