Wednesday, December 20, 2006

dag Brisbane!

Ja ja, de laatste dagen in Brisbane. het doet raar. ik heb hier nu twee maanden gewoond, gewerkt, vrienden gemaakt, en nu gaan we weer op schok, moet ik van alles en iedereen afscheid nemen. t is gek want twee maanden is eigenlijk helemaal nie lang, ma toch als backpacker is dat nen behoorlijken tijd, en ik had ook helemaal nie verwacht da ik op een plaats zo lang zou blijven. ma t is hier leuk. de laatste week bij cirque du soleil was er teveel aan, ma nu dat da achter de rug is, is het weer feesten geblazen. de zon doet ook haar best en er zijn eindelijk nog eens 'geen-wolkje-aan-de-lucht-dagen'. zalig. t maakt t wel af.

en ondertussen zijn we al eind december! feestdagen! en hoewel ze hier ongelooflijk hun best doen om u in christmasstemming te brengen, ik geraak er nie in! overal kerstmuziek, overal decoratie en zelfs de buschauffeurs rijden hier met een kerstmuts op, als ze al nie volledig in kerstman verkleed zijn. t is een gek zicht. mijn eerste kerst in het buitenland, en t gaat wa geven. vrijdag landt karen in brisbane en karen heeft hier een vriendin in Brisbane. en Davina die heeft al vanalles gepland, een cruise op de rivier hier en op kerstdag een kerstonbijt bij haar familie en een kerstlunch bij de vrienden, ale ja, da wordt zeker plezant. daarna reis ik met haar door naar sydney om daar te zijn met oudjaar, en wat da dat daar gaat geven, k heb er geen idee van, ma werkelijk iedereen gaat daar dus naar toe e. elken backpacker die k heb tegen gekomen is daar met NYE. da moet daar enorm zijn. dus ale, zeer schone vooruitzichten!

maar goed, geniet ook allemaal van de feestdagen, drinkt er ene op mijn gezondheid, ik zal da hier ook doen! tot een dezer...

5 Comments:

Blogger Miss K said...

I can't wait!! Tot overmorgen x

1:14 AM

 
Blogger Stoffel said...

jeuj! alvast prettige zomerige feestdagen!
x

3:01 AM

 
Anonymous Anonymous said...

een sterk jaar
vol pittige uitdagingen
sappige avonturen
en af en toe een ontspannende rustpauze,

vele groeten
rosien

4:35 AM

 
Blogger Stoffel said...

update update update update!!!
't is weeral van vorig jaar geleden dat hier nog iets nieuw stond :-)

2:41 PM

 
Blogger caroline said...

euhm, meneer Duran, voor wat hoort wat e, ik wil ook een nieuw verslag op uwen blog! ge zijt daar nog steeds on tour! hop hop hop

6:39 PM

 

Post a Comment

<< Home